Büyüleyici Barselona (İSPANYA Vlog)

Evet an itibariyle Barcelona’da gece 2.30’da indik şehre ve 5 saattir günün aydınlanmasını bekliyorduk hostele öğleden sonra 3 gibi gideceğimiz için geceyi sokakta geçirdik soğuğa rağmen şimdi Güneş doğmaya yakın şehri gezmeye başladık Evet şimdi Santa Maria delmar bazilikas olduğu yere geldi Burası 14 yüzyılda inşa edilmiş Evet Barcelona’da Go quarter

Denilen yani Gotik mimari kerin olduğu bölgeye doğru giderken Barcelona tarih müzesinin olduğu yere geldik Burası Barcelona Tarih Müzesi Bugün pazartesi olduğu için yüze kapalı Evet şu an Barcelona’da Royal Meydanı dayım bu meydanda çok sayıda böyle güzel Palm ağacı var aynı zamanda binaların altında kafe ve restoranlar var meydanın ortasında bir tane Çeşme bulunuyor

Barcelona ünlü la rambla caddesinde Yürüyoruz şu anda bu Cadde güneyde sahil ve Kristof Kolomb heykeli ile bitiyor kuzeyde ise katalunya Meydanı ile son bulmakta caddenin uzunluğu yaklaşık 2,5 kilm civarında caddede çok sayıda mağaza kafe ve restoran bulunuyor Evet bir Barça stora girdik eski sezon Barcelona forması var 65 eur reklam anlaşmaları sebebiyle

Barcelona tarihinin en fazla maça çıkan ve en çok gol atan oyuncusu Lionel Messi’ye ait herhangi bir forma ya da bir ürün Barcelona Store larda satılmıyor burada çalışan bir görevliye sorduğumda sadece Messi’nin son oynadığı maçta giydiği formanın no Camp stadyumunda Barcelona Store’da satıldığını söyledi onun da Bedeli 32 milyon dolar Barcelona’nın toplamda 5

Şampiyonlar Ligi bulunuyor bu şampiyonlukların dördünde Messi var Evet kentin önemli caddelerinin birleştiği nokta katalonya Meydanı burası Meydan trafiğe kapalı büyük çok güvercin var meydan Evet şu an Barcelona’da kasa Batun önündeyiz bu eser yine cudinin eseri kasab kemikli ev anlamına geliyor ismini de şu çerçevelerdeki pencerelerin önündeki yapıların kemiği andırması

Dolayı alıyormuş şu anda özel bir firma tarafından müze olarak işletiliyor Evet şu an yanın önündeyim bu eser yine g’ye ait Barcelona’da e yapının içinde g’ye ait bazı tasarımlar ve fotoğraflar sergilenmiş Evet şu anda Barcelona denince akla gelen ilk yapının önündeyim yani la sagrada familyanın önündeyim la sagrada Familia ismi kutsal aile anlamına

Geliyor bu eserin yapımına aslında başka bir Mimar başlıyor fakat belediye ile arasındaki sorunlar nedeniyle esere Gaudi devam ediyor Gaudi eseri 1883 yılında devralıyor fakat gudi 1926 yılında bir Tramvayın altında kalarak ölüyor ve Bazilika yarım kalıyor bazilikanın yapımına halen devam ediliyor yü yıl aşkın bir süredir İnşaat devam ediyor 1882 yılında halkın

Yardımlarıyla yapımına başlanan mimarinin bitmemesinin nedeni hala sembolik olarak halkın yardımlarıyla yapımına devam edilmesi ve gaudi’nin karmaşık mimari tarzının çözülmesinin güçlüğü dür kp Barcelona’da ilk günü erken bitiriyoruz çok yorulduk şu an kendimizi hostele doğru atmaya gidiyoruz Evet Barcelona’da ikin günden yeniden Merhabalar şu an Barcelona sahilde geziyoruz sahil çok rüzgarlı Deniz

Dalgalı bugün gezmeye sahilden başladık Barcelona önce sahil kısmını gezeceğiz Sonrasında da dün göremediğimiz yerleri gidip ziyaret edeceğiz importante Evet Barcelona’da marina’nın olduğu yere doğru geldik Şu an acayip bir rüzgar var Evet Barcelona sahile yürümeye devam ediyoruz burada Normalde Tabii çok Surf de yapıyorlar Şu an bir tane SF mağazası buldum tahtaların satıldığı bakalım

Içeride nasıl genelde Silver ürünler sat tahtaların fiyatı da 350 başlıyormuş 900 kadar varm Burası portfel diye geçiyor bu Bölge şu yerde da piramit renginde bir bina var orada katalonya tarihi müzesi ymiş Evet şu an Barcelona’da bulunan ünlü Kristof Kolomb heykelinin önüne geldik Kristof Kolomb Hindistan’a gitmeye çalışırken Amerika’yı keşfediyor Kristof Kolomb’un Amerika’yı keşfettikten

Sonraki döndüğü Liman Barcelona Limanı Bu yüzden heykel buraya dikilmiş heykelin yüksekliği heykel bir eliyle Denizi gösterirken öbür elinde ise bir paraman kağıdı tutuyor Christoph Kolomb heykelin tepesine bir asansörle çıkılabiliyor ve Barcelona manzarası heykelin tepesinden izlenebiliyor arenas de Barcelona Barcelona’da bulunan İspanya meydanında bulunuyor bu Yapı ilk olarak 19 yüzyılın

Sonlarında bir boğa güreşi Arenası olarak inşa edilmiş 20 yüzyılın sonlarına doğru Boğa güreşlerinin popülerliğini yitirmesiyle birlikte bu arenanın kullanımı durdurulmuş ve bu Yapı Atıl bir hale gelmiş 2011 yılında kapsamlı bir restore işleminden sonra arenas de Barcelona alışveriş merkezi olarak yeniden açı çatı katında bulunan teras alanından muhteşem bir Barcelona manzarası

Görebilirsiniz Yağmurlu Bir Günde Barcelona’yı geziyor şu anda Barcelona Güzel Sanatlar müzesinin olduğu yere geldik bu mze Mon Tepesi denilen yerde bulunuyor burada aynı zamanda bir Çeşme var şu an çalışmıyor maalesef ama akşamları Burada su gösterileri oluyormuş ve buraya çok sayıda turist geliyormuş normal zamanda Tabii şu an hem yağmurlu

Hem kış vakti olduğu için Buralar o kadar canlı değil Evet müzenin olduğu yerdeyim şu an yukarı doğru yürüyeceğim merdivenlerden çıkacağım müzenin girişine Doğru ben maalesef müzeye giremeyeceğim Çünkü müzenin giriş ücreti € Euro bakalım En azından etrafı size göstermeye çalışacağım Evet müzeye ulaşmak için çok sayıda merdiven çıkmak

Lazım Evet şu anda müz dine geldim daha ileri gidemeyeceğim maalesef cumartesi günleri akşam 3’ten sonra ücretsizmi kuzeye girmek Evet Barcelona’da ünlü lar caddesinde yürüyorum ve bu Caddenin ortasında ünlü var bu pazarı ayrı bir videoda anlatacağım K bu Magnet aldım buna 2 Euro verdim satıcı adam İyiydi bayağı dükkan kiralarını sordum Biraz

Muhabbet ettik buradaki dükkan kirası kaç para diye şu an laramba Meydanı laramba caddesinde Barcelona’nın en önlü caddelerinden biri ve dükkanın boyutuna göre tabi değişiyor fiyatlar Mesela bu dükkanın kirası 8.000 tam fiyatı söylemedim ama normalde bu dükkanların fiyatı 8.000 Euro civarına değişiyormuş aylık 8.000 ve burada bir cadde daha var

Ileride rolex’in guin olduğu bir çok pahalı oralarda ise kiralar 25.000 euro civarında değişiyormuş aylık kirası Bir dükkanın burada 8.000 Euro ödüyormuş adam Evet Barcelona’da ikinci günün sonundayız Barcelona’da toplam Biz 2 gün gezdik Bence Barcelona için 2 gün yeterli ama biz maalesef bazı şeyler ücretli diye giremedik mesela videoda görmeyeceksiniz maalesef Barcelona’nın en ünlü

Yapılarından biri Park gel’e gitmedik 15 eurodan fazla bir ücreti vardı yani o yüzden oraya gidemedik sonra Güzel Sanatlar Müzesi önüne kadar gittik gördünüz O da yine 12 euro civarında bir ücret vardı ona da girmedik ama bunlara rağmen ik gün bence Barcelona için ideal Yeter daha rahat daha az yorularak daha

Fazla müzeye girerek gezmek istiyorsanız Barcelona’ya 3 günde ayırabilirsiniz Evet Barcelona videosu burada biter izlediğiniz için çok teşekkürler bir dahaki videolarda görüşmek için beni takip etmeyi unutmayın Bu videoyu da beğenin

Herkese merhabalar, bu videoda sizlere İspanya’nın en turistik ve en güzel şehirlerinden birisi olan Barselona’yı göstereceğim.

Marsilya’dan yaklaşık 7 saatlik bir otobüs yolculuğunun ardından gece vakti Barselona’ya vardık. Bu yolculuk için 9 euro ödedik.

Barselona’nın en öenmli caddesi olan La Rambla’da uzun uzun yürüdük. Kristof Kolomb Heykeli’nin ihtişamına tanık olduk ve İspanya Meydanı’nın canlı atmosferini hissettik. Katulunya Meydanı’nın tarihi ve kültürel zenginliğiyle tanıştık ve La Sagrada Familia’nın muhteşem mimarisine hayran kaldık. Barselona sokaklarındda dolaşırken, Gaudi’nin eşsiz yapılarını keşfetmek gerçekten çok zevkliydi.

Biz Barselona’ya 2 gün ayırdık, videoda da Barselona’nın en önemli yerlerinden birisi olan Park Güell’i göremeyeceksiniz maalesef. Burayı ve bazı müzeleride eklerseniz Barselona’da 3 günde rahatlıkla gezebilirsiniz.

Barselona’nın benzersiz güzelliklerini sizinle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Keyifli seyirler!”